Inspiration

Äntligen så fick jag lite inspiration och nytändning i smyckesverkstaden, tack för det C!
Jag har ganska länge gjort egna smycken och på slutet även stansat, men tappade gnistan
lite när det inte finns några smyckesdelar att köpa i vår lilla skitstad, inte ens Gävle har
metall att stansa på...MEN jag gjorde en mastodont beställning på nätet så nu är
verkstaden öppen igen! :):) Återigen tack C! Det är ju sååå himla roligt!

Jag tar såklart beställningar för VÄLDIGT lite pengar eftersom jag ännu inte stansar
i äkta silver, men det är iaf nickelfritt, men ska dock inte duschas och badas i.

Lite bilder..



Denna hänger runt min makes hals nu!



Jag har dock lite mera blingbling på mitt halsband!



Närbild!



Gjordes ett halsband till min kusse, som har två småkottar!



Jag gjorde även ett till Milo, men han skulle genast sätta på sig sitt, så det blev en bild direkt från halsen! ;)



I övrigt så har vi mest njutit av solen dessa dagar! Igår spenderade vi
ännu en dag i Fjäle, med avslutande dopp i morfars poolen!





Moffas poolen!



Sommarens pärla!



Andreas gör bomben..



Detta är morfarn som gör ett tappert försök att gömma sig bakom blommorna

Idag har vi mest varit hos mormorn aka min mamma, hon hade också köpt pool,
några storlekar mindre men duger gott och väl vid hetta..



Det går inte att tänka att det existerar en vinter nu, det känns sååå långt borta!
Jag hoppas att sommarn håller i sig och att vi får massor med dagar som dessa!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: myran

Fina smycken anna:))

2009-06-30 @ 23:04:21
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: marre

å så fina smycken. vilka mysiga bilder.

2009-07-01 @ 10:54:14
Postat av: Mallan

Fina smycken Anna!!!

Jag skulle tänka mig ett sånt där som karln din har.

Som det står NEO och FREDRIK på.

Kostnad?



Kram till dig

2009-07-02 @ 09:52:52
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Jag

Hej Malin!



Kul, jag har tänkt tagit 50:- per hänge nu i början, vill du ha med läderrem så kostar det inget extra! Kram gumman

2009-07-02 @ 12:28:51
Postat av: Tessan

Vilka fina smycken gumman! Jag vill beställa ett:)

Du måste maila bilderna sen ni var här till mig också:) Du hade gjort jättefina på Mille såg jag!

Kramar till hela familjen

2009-07-02 @ 16:31:50
Postat av: myran

Hej Anna!



hur långa är dina tags? hur många bokstäver får plats? jag har 3 el 4 mm stansar, vilken storlek har du?

Kram vi kan ha smyckes kväll i växthuset kanske ;))

2009-07-02 @ 20:58:49
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Anna M

2009-07-02 @ 22:13:31
Postat av: Jag själv

Mallan: Jag testgjorde ett smycke till dig, men jag skrev ju såklart NEO och FREDDE...haha..är så van att du kallar honom det.



Tessan: Har du några önskemål om vilken sort du vill ha? Vill du ha med bara Mille, eller med både Mille och Conny?



Cia: Ja gu va mysigt, kan vi inte fixa en kväll med smyckena och lite vin, skulle vara jättekul! jag har tags som är (tror jag) ca 3 cm, och jag har stansar som är 3mm, så jag får plats med ganska många bokstäver som du kan se på Filippa halsbandet!



Kram på er

2009-07-02 @ 22:17:21
Postat av: Helena

Hej Gumman!

Jag vill beställa.

3 stavar med: TILDE, TIMMIE, TINDRA

Går det att hänga typ lite olika längder?

2009-07-02 @ 22:44:45
Postat av: Jag själv

Hej Helena!



Roligt!! Jag tar 50:- per hänge, jag kan ha dem i lite olika längder, vill du ha en kedja eller läderband till? Eller bara hänget? Vill du ha nå pärlor eller blingbling på?



Kraam Gummsan

2009-07-02 @ 23:10:41
Postat av: Jag själv

Förresten Helena, vill du ha stående eller liggande bokstäver, som Filippa har är liggande??

2009-07-02 @ 23:13:40
Postat av: Helena

Liggande bokstäver

Inge pärlor

Inge bling bling

Läderband



Gú v´´a spännande! Längtar

2009-07-02 @ 23:20:14
Postat av: myran

ok!

då har vi lika långa...



skulle vilja ha lite längre då det är svårt med dom som heter Christoffer eller Alexander mmmm

vi får "ordna lite vin och ta med oss smycken och "knacka lite i växthuset :)

2009-07-03 @ 13:35:51
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Hej...

Vilka fina smycken...jag vill oxå beställa!

Kommer ni på söndag för i så fall kan jag beställa då??



Kram

2009-07-03 @ 15:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0