lösenordsblogg ;)

Första inlägget då jag vet vilka som läser eftersom jag tar för givet att ni som har det inte ger det vidare ;)

Vad ska jag då skriva för smarrigt..hmm, haha, jag har inte så smarriga saker att förtälja,
däremot ska jag berätta lite om vår midsommar!

Jag jobbade då, började 07, men jag var "dubbelbokad" så jag gick faktiskt hem 11.00 *tjihoo*
Hem och duscha och gjorde MIN mat, eftersom jag äter enligt Atkins och LCHF, en salig blandning
av dessa två kör jag. Milo och Rickard som vart hos min pappa och ätit sillfrukost kom och hämtade
mig och vi for till Bölan och firade lite midsommar med Milleman, han ville dock inte dansa :(, det som
sprallade i mina ben att få dansa små grodorna, men icke ;) Sen åkte vi tillbaka till far där vi
stannade hela kvällen, Milo var pigg och glad ÄNDA fram till 23.00 (hur ofta är det midsommar?) men
då åkte Rickard och Milo hem, jag stannade kvar och drack lite mer vin och kom inte hem förrens
02.30...hade jättekul, men dagen i dag har vart seeeg, jag skulle fixa håret på en kompis som skulle på
bröllop idag, så jag måsta masa mig upp till 10.00. MEN hon blev jättefin i håret *pjuh*, men som
jag sa till henne, allt klär en skönhet, så jag hade inte såå stora problem! :)

Ikväll åkte jag och knatte ner till Finnicka en sväng till hans stora lýcka, FILIP, bästa kompisen, och
trots att han loovat att inte bråka när vi skulle hem så blev det krig innan vi kom hem, så vi pratade
jag och Milo och det slutar alltid med att han kramas och säger "ja äskar dig mamma", så JA han
vet hur man löser det mesta, lägger huvudet lite på sne´och blinkar med stora ögon och säger
dessa ord...VEM kan vara bestämd då? Allt glömt och förlåtit, och han har lärt sig det nu *s*




Jag och Rickard är stolta innehavare av ett stort badkar som vi badat i tillsammans en enda gång¨
på 2 år, så i kväll när sonen somnat så fyllde jag badkaret med massor av badskum och levande ljus
och överaskade min man med ett bad, det var ju helmysigt att sitta och prata och ta det lugnt,
varför gör man inte det oftare?

Nu ska jag sova så gonatt på er alla

Kommentarer
Postat av: Marre

Barn vet hur dem ska göra allt bra igen dem e så härliga. Man kan inte vara arg länge på dem...

Man har sällan tid bara göra saker med sin partner när man har barn vilket är synd.

2009-06-22 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0