Skolfri

Hej hopp

Nu har jag avverkat min första termin på SSK utbildningen, och det känns toppen!!
Börjar med praktik till hösten, det ser jag verkligen fram emot.

Nu är det Edsbacka för hela slanten i sommar, känns lite halvjobbigt men samtidigt så ska
det bli roligt, ska bli skönt att vara ledig när man är ledig utan att ha en massa skola i huvudet
hela tiden!

Idag har jag och Milo vart på 2 kalas, först firade vi Anton som fyllde 3 år i veckan, och senare Alma
som fyller 3 år idag, Tänk vad våra knattar växer och jag är så glad att få följa alla härliga barn
vidare i livet, speciellt våra 06:or, som kommer gå i samma klass i 9 år, känns så himla fantastikt
att Milleman har så många fina vänner som han trivs med.

ha en trevlig lördag kväll från en Anna som längtar tills fotbollen är slut....suck...

Kommentarer
Postat av: mommo

Vilken fotboll???...Tur att ingen i detta hus har nåt intresse för fotboll...

2009-06-06 @ 21:07:29
Postat av: Anton & Malin

Anton är väldigt nöjd med sin traktor med vagn:-) Han måste till och med gå till farfar å visa att han hade lika. Tack för titten idag :-)

2009-06-06 @ 22:24:56
Postat av: Nadia

Ja urk för fotboll, det slapp jag :) Aha har ni praktik så tidigt i utbildningen? Va kul :) (fast jag som tycker sånt är läskigt är glad att vår ligger fjärde terminen) :P Hoppas tentan gick bra! Godnatt gumz

2009-06-07 @ 00:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0