Skrytinlägg! ;)

Min son kan cykla!! Utan stödhjul, helt själv! Han till och med startar själv...gokillen min!











Ignorera gärna hjälmen, *s*, det var den enda vi hade tillgång till hemma hos mormor och Boffa ;)
Om jag var stolt kan ni bara ana Milos lycka när han upptäckte att han kunde!


Jag vill även passa på att gratulera BÄSTA Tessan och Conny som fått en söt liten grabb,
helt fantastiskt gullig, en liten Mille :)



Visst är han väl helt gudomlig, och jag kan berätta att han är så lik sin mamma,
och hon är också helt fantastisk! Och JAG ska få hålla detta mirakel
om bara några dagar.

Jag sitter uppe och ska försöka hålla mig vaken ett tag till, ska nämligen
jobba nätter till veckan, så jag vill kunna sova länge i morgon...

Men nu ska jag surfa vidare och fixa lite välling till min knatte som
vaknat efter han somnade före 19.00 ikväll *chock*

Hej svej

Kommentarer
Postat av: von walter

Imponerande av Milo. Spec eftersom att hjälmen ser ut att väga lika mycke som han

2009-06-22 @ 08:14:49
Postat av: Bonus

Men tänk att killen är så stor att han kan cykla!! Bunus lille kille! Saknar er!

2009-06-22 @ 14:28:49
URL: http://lillehem.weebly.com
Postat av: Marre

Vad roligt attt han lärt sig. vi har satt ledhandtag bak på Alicias cykel plus att hon har stödhjul men hon trampar bra bakåt än :)

2009-06-22 @ 19:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0