gahh..ihh..

Djupt andetag, räkna till 10, såja hjärtat lugna ner....

Vilken panik  "bara" för en tenta....men känner att det
inte finns tid för en eftersläntare, vill klara detta och
gå vidare!!

I morgon e det över för stunden iaf!

Har vart på skolan hela dagen, sen åkte jag till
Anneli som förhört mig hela kvällen, tack stump!!

Det gör ont i mammahjärtat att jag bara träffat plutten
en liten stund på hela dagen, och i morgon är jag
borta...mitt mammahjärta är inte så van att vara
utan bubbas, jag behöver insupa lite av hans energi
varje dag för att kunna andas!

Jag kämpar med allt i min övertalningsmakt att la familia
ska följa med till Gävle på onsdag så vi kan hälsa på
lite folk, det var ju inte igår....hellst skulle jag vilja träffa
min goa kille som jag var assistent åt, och det borde jag
kunna göra! Han fyller dessutom år idag, 7 hela år,
han som var en liten plutt på 1,5 år när jag började
hos honom, skrutten!! Saknar och tänker på han
varje dag!

Nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig
och inte tänka på konstiga ord som cirkulerar
i huvudet hela tiden såsom arakniodalvilli, epikardium,
subaraknoidalrummet, sternokleidomastoideus,
för att inte tala om alla skelett delar...HUA!
Vaknar på nätterna och tänker "gliaceller, va e de?",
Helt STÖRD! haha

Nattta

Kommentarer
Postat av: mommo

Lycka till..Du fixar detta..

2009-03-24 @ 06:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0