HELG!

Sen fredag kväll! Min kära kusse Joanna har vart här med familj i kväll och hjälp mig att skruva ihop en bokhylla på 106 kg, Joanna är ju helt grym på att läsa och fatta instruktionerna så hon var boss och jag skruvade, ett bra team med andra ord! :) Milo somnade på en millisekund efter de åkt, han har verkligen haft jättekul med Filip och Filippa ikväll, som han längtat!

Vi har väl inga stora planer för helgen, skulle vilja åka till Birsta i morgon, men det är en önskan! På söndag fyller broder Daniel år så då ska man väl dit och glufsa i sig smörgåstårta ;)...Lillemor gör görgoa hon!!

Livet då?
Jag är skapligt nervös inför måndag och svaret från DT, lite skrämmande faktiskt...och allt annat då? Fasen titta på mig jag har ju i princip ALLT, hur kan jag begära något mera egentligen? Man kan inte vinna jämt, jag vann racet en gång och måste väl ge med mig att det inte går att få ett bättre resultat, så jag accepterar för tillfället mitt liv och min lott....i morgon kanske jag känner annorlunda..

Go natta på er

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Kramar om dig lite...

2009-03-07 @ 19:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0