Hmm

Hur kul är det att min son blir helt förkrossad för han vill ha Jill Johnssons tuttar....(så ska det låta)
"jag vill ha hennes tuttar"...Ett bra betyg till hennes hylla!
Min pojke är ganska tuttfixerad, blir jätteledsen när jag förklarar det här med biologin och att jan aldrig
kommer att få tuttar, att han e pojke....=)

Bra dag, Broder fyllde år, åt smörgåstårta och fikade sen kom Milos farmor, jag åkte till Forsa (Maria) på Mary Kay träff,
kom hem för en timme sen ungefär!

I morgon vankas superplugg på rörelseapparaten, Milleman ska på dagis, som han inte vart på över en vecka,
så han längtar lite nu faktiskt.!

Inte mer att förtälja!

Tjo

Kommentarer
Postat av: von walter

han verkar ha bra smak milo... Hon har ju en skaplig hylla jill

2009-03-09 @ 08:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0