"Immoj å Danel"

Eller Lillemor och Daniel som det heter för oss vuxna, där har knatte sovit
inatt och det gick toppenbra, tror att det var "moster" som tyckte det var jobbigast! =)

Igtår var vi hos Sussa och Fredrik på fest, vi skrälade singstar och spelade
guitar hero, surrade och hade jätteroligt! Låg i sängen 03.30 (sommartid),
vi sov ända till 11.00 idag, det var inte igår, men skönt var det!

Tack S & F för en trevlig kväll!

Vi var väl uppe en mikrosekund innan vi gick till Milo, där blev vi kvar hela dagen,
Karlarna åkte och handlade, jag och Lillemor gick på en prommis, eller hon
fick tjata ut mig och dra mig fram efter vägen och jag tänker fortfarande inte
erkänna att jag blev piggare, för just nu är jag ganska trött iaf...
Vi åt thaimat och och till efterrätt blev det glass, maränger och bananer, så då
var jag ganska nöjd att vi gått den där promenaden ändå..ni vet plus, minus noll..!

Tack L & D för barnvakteriet och dagen! Nice!

I morgon är det skola, och jag som har haft tillåtelse att slappna av min hjärna
under några dagar vet inte ens vad det är för föreläsning...kanske måste titta
upp det! eller jag får väl veta i morgon när jag kommer dit iofs...


Månadens bästa samtal med Milo:

Milo: Här är min snopp (pekar och visar glatt)
Jag: Jaha, men vart har du pungen då?
Milo: Hääär (pekar helt korrekt)
Jag: Vad har du i pungen då?
Milo: (funderar och känner och drar).....ja vet...HONING! (honung)

Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig...you got to be there..

Nu orkar jag inge mer

natta

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag såg det spelas upp i mitt huvud och jag skrattade oxå! hahaha! Ta ledigt från ett barn och ta med ett annat (Anneli) å kom ner till mig... =)

2009-03-31 @ 21:03:57
Postat av: Anonym

hahahahaha....vilken kulig historia... ha namen sag du vad jag gjorde dar? kulig...

2009-04-02 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0