Kolla tiden!

Det är ju helt otroligt hur det kan bli!

Var till Gävle idag, hade tänkt att hälsa på fam Skutskär
men pga ögoninflammation (som Milo haft föör ofta) så
bestämde vi att vi skulle avvakta och vi for ut till Sandviken
och hälsade på istället...vi beslutade att sova kvar, under kvällen
började Milo hosta mer och mer, och jag blev lite fundersam när
han snällt somnade strax efter 20.00, det händer inte så ofta när
vi är ute på besök. Han vaknar och hostar och gnäller till då och
då, när jag kryper ner och ska sova bredvid känner jag att han är
varm men låter han sova vidare, vid midnatt vaknar han och vill
till sin pappa, som är nere i soffan, efter ett tag kommer han
upp till mig igen och vill sova, och han hostar tills han kräks,
över hela sängen och mig och han själv, det blev nattdusch
och tvättning av sängkläder och då bestämde vi att vi åker
hem....det slår ALDRIG fel...

Men nu är vi hemma iaf och han mår bättre, vi får väl se i morgon
(läs idag) hur det är med han!

Men vi har haft en jättemysig dag, har även hunnit träffa min assistent
kille, det var helt fantastiskt!

Tack T & C, och ni har lunch i kylen, glöm inte det!

GOOOOONATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

otroligt att du tänker på bloggen den tiden på dygnet. Hoppas lillen mår bättre idag.

2009-03-26 @ 15:47:21
Postat av: Petra

Jaha var det därför ni inte kom? Vi som hade köpt fika och väntade hela dagen på att ni skulle komma :(

2009-03-26 @ 20:15:25
URL: http://p3tr4e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0