Lördagsgörande!

Blev en sväng till Birsta ändå idag :) Dock blev jag väldigt sur när jag insåg att cykeln
jag skulle köpa till Milo inte hade kommit till butiken ännu och var slut på huvudlagret??
HUr gick det till? Har dom grejerna i nya katalogen så ska det finnas i butiken om
inget annat anges.....dåligt biltema!!!

Så är det någon som har vägarna förbi ett annat biltema så hör av er!!!
Typ gudfar kanske känner sig manad ;);)



Det är denna vi är ute efter, en springcykel!!! Milo skulle bli överlycklig för den här, det finns en på hans dagis och han kan stå och vänta i timmar på sin tur att få den..


Ja, hann även med en sväng på IKEA mot pojkarnas vilja,
där köpte vi ett bord till köket, ett litet klaffbord...behövs inget
större där eftersom vi har ett stort matsalsbord i vardagsrummet!!



Jättenöjd, det blev ju bra!

När jag ändå visa möbler så kan jag ju visa bokhyllan!




Det är sååå kul med nya möbler! Tyvärr blir det nog lugnt på den fronten nu
för ett lååångt tag framöver..haha


En lördagsnattsundran!

Hur faan kan caroline af hulkas låt "snälla, snälla" gå vidare till finalen?

VEM röstar på henne, det måste ju vara ganska många, jag har ännu
inte stött på en jaröstare! Hoho vart är ni??

Hmm jag hejjade på Amy, så nu går nog mina röster till Alcazar i stället, eller Måns..

Appråpå melodifestival, jag skulle skämmas som attan om vi skickade greklåten till
eurovision, snacka om knäppt....tänk om kroatien skulle sjunga en svensk sång??

Nä ni...gonatta

Kommentarer
Postat av: "gudfadern"

när skulle den komma in till butiken i s-vall då? Vi har nämligen inte biltema i umeå

2009-03-08 @ 08:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0