Tacos

Blir det till middag idag, jag ska faktiskt starta med den nu, men
jag blir ju alltid sittandes här...hum

I morgon är det Paaarty hos Sussa och Fredrik, ska bli rikigt
roligt, får väl se om Rickard blir med eller om han är hemma
med Milo, beror lite på om Morbror Daniel och hans Lillemor
vill vara barnvakt *flört, flört*, men det får vi väl se!

Sen ska jag åter igen ta mig vatten över huvudet och åka in
på klädbytardagen på missionskyrkan i morgon, det är
helt livsfarligt, det är många vassa armbågar och jag tror
till och med att vissa har en pistol i innerfickan som kan användas
om jag skulle titta på en tröja som precis dom vill ha...jag lovar
de är helt galna...men man kan ju göra fynd också ibland, får väl
se om det är värt att bli nerknuffad och övertrampad, förmodligen inte! :)

Åhh, en hungrig pojke vill ha mat nuuuuu....

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0