Trötto

Det hoppar får framför ögonen trots att jag inte vill det,
ja, jag e ganska trött i ögonen nu! Tidig kväll kanske?

Dagen föreläsning var iaf Njurarna och urinvägarna,
så hojta till om nån är intresserad av hur det blir
kiss, det är meningen att jag ska kunna det nu *host*

Fick klar 2 seminarieuppgifter på eftermiddagen, känns
ju ybergött så man har lite försprång!

Kvällen kom och tristessen kom krypande bakom hörnet,
gjorde ett desperat rop på  facebook efter en kompis,
5 minuter senare får jag ett sms från Joanna där det
stod " Får jag och Filip komma"...ojoj vilken lyckträff
eftersom Joanna är den sista person som kommer
att skaffa facebook, så hon kände mina vibbar ända
från röda byn ner till Finnicka, imponerande va!? ;)

Så grabbarna grus lekte tills nyss, och nu sover så
gott som min kille med vällingen hängande i mungipan,
det är jobbigt att leka, hrm jag som är trött av att tittat på
dem!

I morgon ska vi lära oss om matspjälkningen, jag gissar
att det blir många konstiga ord, men det är bara att ta fram
glosboken från mellanstadiet och skriva, det funkar faktiskt
när man ska lära sig massa medicinska termer..men jag
tror ju knappast det är djupinlärning för är det något jag lärt
mig av denna kurs är det att inte fråga -varför....-för det bara är
, får man till svar...jahaaaaa....tänk om jag kunde ge sådana
enkla svar till min tre åring! Och då ska jag faktiskt ta hand om
människors liv och svara på frågor med "det bara är så"...ska
ju bli spännande! ;-)


Nu tycker jag att jag gjort mitt i bloggvärlden idag
så...natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0