Whatta feeling...

Sitter och tittar på Sanningens ögonblick och...OH MY GOD!
Undra hur många förhållanden sóm spricker alltså, och det
bästa är de dumma bortförklaringar de har! :)

Helgen har rusat iväg och nu är vi ännu en vecka närmare
den svindlande tentan...hua, va jag måste plugga denna vecka!

Igår var vi och träffade liten Albin, och guuu vilken sötnos!! Och en
mysig dag på Hasselas husvagnscamping!
På vägen hemstannade vi i Igge hos faster Moa och bonusarna,
det blev melodifestivaltittande som jag inte ska kommentera
något om med risk för farligt hotfulla kommentarer från vissa
bloggläsare!!

Fredagskvällen spenderandes med Fam Gudmor, alltid lika
trevligt, de är såå gulliga, N som blivit stora damen och med
sitt underbara sätt, fins inte ett ont ben i hennes kropp, snällare
"preeteen" får man leta efter. Och J med spring i benen och
roliga kommentarer "Tänk jag är nästan som en rörmokare
fast en sån som letar saker
" haha!

Idag har vi faktiskt hållit oss i Enånger, gick en sväng till mor
på eftermiddagen och åkte till Annelipanneli och surrade lite
innan hemfärd!

Väldigt bra helg, men nästa blir betydligt lugnare....ett tips till er
därute..köp aldrig storpack, speciellt inte bag in box på systembolaget
för man förbrukar alldeles mera än vad man behöver ;)

Nu ska jag vara lite trevlig med min man innan läggdags!

TJOHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0