Känner mig ganska nöjd!

Efter att ha hjälpt en kompis med hennes blogg blev jag sugen att göra en förändring själv,
så jag knepade och knåpade med alla koder, och se va bra det blev!

Idag har jag skrivit seminarieuppgifter, sen så fick vi mat hos mor. Kvällen spenderades
med Anneli då mina grabbar åkte och tittade på cross. Och nu är jag hemma igen! ;)

Jag har bokat in lite roliga träffar!

Den 20:onde Maj har jag ljusparty
Den 21:a Maj har jag Mary Kay

Säg till om ni vill komma vettja!!

I morgon är det skola och föreläsning, känns sådär, jag har lidit av en extremt jobbig huvudvärk
i över en vecka, en sån där skallebank som gör ont när man anstränger sig eller skakar på
huvudet, är det någon som känner igen sig??

Nu ska jag återgå till mitt

Tjo

Kommentarer
Postat av: mommo

Hmmm, jag ville ju komma på Mary Kay, vet du väl...Men inte den dagen kan jag...

2009-05-07 @ 06:39:01
Postat av: Sussa

Å den nittonde har jag Me&I party. Busy week... :-)

Kram kram!

2009-05-07 @ 16:11:20
URL: http://sussafurustrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0