Min verklighet....

......min egen mardröm....

Kan ibland känna att jag blev det genetiska felet i släkten, sorry mamms och papps,
inget illa menat mot er, men alla andra verkar ha det lätt, såklart är det inte så men
det KÄNNS så! Allt hamnade på mig som inte var bra nog åt de andra....

Ska ge mig in i en ny värld, en värld jag inte "riktigt" besökt, visst har jag öppnat
dörren på glänt till den världen men hade hoppats in i det sista att jag inte måsta
öppna den helt...men nu står den dörren vidöppen och det är med ett tungt andetag
jag måste kliva in, vill inte vara där, vill vara kvar i drömmen där jag hoppade
på små moln och trodde livet skulle bli som mina bästa drömmar. 

Allt jag egentligen önskar är att acceptera, gå vidare och lämna bakom...men...
...då måste jag även där ge upp min bästa dröm, så vilket som blir det inte bra,
inte som jag vill. Alltså står jag mellan valet, pest eller kolera.

Så jag kliver in i dörren, men jag stänger den inte, jag kommer tillbaka...måste tro att den
vägen kommer göra mig hel, oss hel...


Kommentarer
Postat av: mommo

KRAM.....

2009-05-18 @ 14:18:59
Postat av: Jenny

Kram på dig Anna!

2009-05-18 @ 19:10:45
Postat av: Jenny

Skickar en kram och hoppas att den värmer!

2009-05-18 @ 19:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0