Nörden Anna

Jag vet inte om det är den söte killen, eller om det är låten, eller kanske innehållet
men jag kan inte hjälpa det, jag verkligen gillar denna låt!

Norges bidrag till eurovision song contest!



Ja, så är det ialla fall!! Fin gutt!

Idag har jag vart hos Anneli nästan hela dagen förutom en sväng till min far
på dan, tiden går fort när man har roligt och pang var det dags att åka hem,
fast hela ligan tog sig till pizzerian först, smaskens!

I morgon är det söndag och en såkallad vilodag, men det får man väl se
hur det blir!

Jag ska i få träffa Tessan och Åke i morgon så jag  är väldigt nöjd med det! :)

Trevlig fortsättning

tjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Den söta killen, en fin gutt..." ladidada hur gammal är han anna, vet du det :p Du kanske inte får mobba mig så mycket ändå ;)pöss

2009-05-11 @ 16:47:22
URL: http://nadia81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Attans, han var 86:a

2009-05-11 @ 16:53:31
URL: http://nadia81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0