usch va kass jag är

på att blogga alltså!

Uppdatering av helgen kanske!

Valborg firades med fam Gudmor, vi åt pizza innan vi åkte till ankarmon
och tittade på barnens majkasa, fiskade lite godis och lekte i lekparken,
sen höll vi på att frysa i hjäl så vi åkte och sa hej till sus och fredrik som
hade partaj, sen for vi till Kvavtjär och spelade lite kort innan resan gick mot
Enånger igen. Väldigt bra och mysigt om det hade vart några plusgrader
mera.

Fredagen spenderades med Nadia och lilla Tula i Njutånger hos hennes vänner,
vi tittade på lamm och kanin, och mös i solen hela dagen, tack för det gummsan!!!

Sen sprang helgen iväg och nu är det söndagkväll, i morgon vankas gävle och ny kurs,
mikrobiologi och farmakologi, det är NU som matte B spelar roll när vi ska ha läkemedelsräkning,
och jag som fick mitt godkänt i Matte B i ett cornflakes paket, kan verkligen INGENTING, helt
superkass på matte, blääää...men just nu läser jag bakteriologi och det är väl intressant iaf,
alltid något..

Idag fyller min vän Anneli år, GRATTIS gumms!

Tjo hej, nu örskar ja inge mer..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du har blivit kass på att blogga :P Det är vi som ska tacka att ni följde med. Skit kul att ha er med!

2009-05-03 @ 21:52:15
Postat av: Anonym

Läkemedelsräkning är lätt! Du behöver inte mycket mattekunskaper för den, gymnasiematten var svårare....

2009-05-04 @ 08:25:48
Postat av: Anonym

Du anonym, vem är du?? Måste nog anlita dig om ett tag!

2009-05-04 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0