Blev ju bra det här!

Ja, min make hörde tydligen mina böner, eller rättare sagt han läste mitt desperata blogginlägg ;) Han och Milo följde mig till Gävle och just nu är vi i Sandviken hos Tessan, Conny och Mille. Vi ska sova kvar här eftersom vi ska in till Gävle i morgon igen.

Kom ni ihåg när jag skrev om hamburgaren vi åt när jag var här sist, den med ALLT på, inklusive tzatziki,fläskfile och kycklingfile? Tror till och med att jag la in en bild på den. I kväll ska jag introducera Rickard den. För den var ju faktiskt trots allt skitagod :D det kurrar bra nog i maggen nu!

Och det jag gjorde på skolan idag gick bra, så nu kan jag lämna den bakom mig, och gå vidare med skolan, den eftersläparen gjorde att allt annat stod still, kunde inte riktigt koncentrera mig på något annat!

Ni ska bara veta vilket fint hus jag nu befinner mig i ;)
ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Helena

Måste bara testa den där burgaren!

Ska vi laga mat nån kväll tillsammans?, måste ju kunna göra den själv också, eller?



Klart du fixade skolan, du är ju bäst!



Hälsa fam T



Kram

2009-11-17 @ 12:33:26
Postat av: Jenny

Ja jag är åxå nyfiken på den där burgaren... låter enormt gott! :) Tack för lösnet jag gillar att läsa om dig/ ert liv, det är liksom min lilla länk till er nu för tiden! :) Hör av dig om du behöver sängplats fler gånger vettja!

Krmaen!

2009-11-17 @ 14:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0