Det känns tryggt...

...att veta vilka ni är som läser! :)

En pausknapp skulle inte vara dumt nu, sätta livet på
paus en liten, liten stund...

Allt snurrar på så fort, trots den eviga väntan där
i mellan så hinner jag inte med allt som måste göras,
alla måsten...hatar måsten...

En känsla från 1997 kommer krypande....... skoltrött....
eller skoltrött kanske är fel ord, skolfanskituppgiven stämmer lite bättre!

Har ju för första gången sen jag började en eftersläpare, en
uppgift som jag inte klarade och måste göra om, visst, det är INTE
hela världen, men jag får verkligen panik på det. Uppgiften i sig
är inte heller den roligaste att göra om.

Jag har egentligen ingenting att skriva, men jag skriver hellre lite
här än att skriva på uppgiften jag har framför mig..VÅRDETIK!
Väntar faktiskt på ett mail från läraren, så jag har en anledning
att döa ett tag...har iaf skrivit en inledning..

Kan jag få lite ro i själen?



Kommentarer
Postat av: Linda

Tråkigt med eftersläp, men det är bara att bita ihop! På söndag kl två är det party om du fortfarande har lust att hänga på. Ska påminna Anneli också.



Kramkram

2009-11-12 @ 14:06:07
URL: http://linnali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0