Din önskan=min lag ;)

Bjussar väl på lite pics enl Mr Gudfars önskan :D

Knäppte nästan inga på Gekås resan, men dessa blev det iaf!

ÄNTLIGEN framme!!



Det blev pizza första kvällen, kolhydratsbombar innan den stora shoppingen.



Några av påsarna...eller säckarna...eller, ja..gigantiska påsar..



Oj, den vart sne, men det var tre till..



Mina kvitton :D

Handlade för drygt 4700:-, och det var ju skoj, HUR ofta får man
göra det?

en hade jag inga fler bilder från den resan, men jag lägger in en kompott av
blandade bilder från nu och då! Vassego..

Här är det Milo som är fotografen...hahaha



MEN snyggo, kan påpeka att han är rakad nu! ;)



Lika som bär!!!



Milo och Filip på hattparaden...

Nu orkar jag inge mer....plugga....


Kommentarer
Postat av: Marre

Måste säg att din man var väldigt snygg på detta kort.. lika tokig som alltid :)

kram

2009-11-26 @ 14:18:35
Postat av: von walter

Bra Anna!! Snygg bild på din man

2009-11-27 @ 08:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0