Tappat känseln i hjärtat...

Nu är jag trött på denna Anna, nu vill jag tillbaka till mig själv igen!!
Och snart så hoppas jag att jag är det också!
Jag har blivit känslomässigt störd, känner inget, helt tomt....

Har väl inte så mycket att förtälja, helgen har gått i lugnets tecken,
vilket var bra eftersom jag somnat och vaknat med huvudvärk
hela helgen :(

Jag bjussar på pics i stället....

Och jag väntar fortfarande på bebis....suck...







Milo med sin Andreas



Han ser mer beskedlig ut än vad han är, men han är utan tvekan

den sötaste och finaste pojke som finns!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gah.... han är supersöt & Vilka käcka stövlar han har! :)



Kram på er alla!

2009-10-19 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0