Guu va kass jag är...

...på att uppdatera er, men nu är det något hela, hela tiden juh..

I lördags var det lyskväll samt firande av min mormors 80 års dag,
vi firade mormor med middag, och lyskväll på lotten och i Borka,
vissa saker var lyckade, andra mindre, och endel sämst!



           

I måndags var det Gävle, alltså skola, men då passade jag på att
stanna kvar hos Tessan, Conny och Mille eftersom jag hade skola
igen på tisdagen. Och guuu va mysigt det var att gosa med
lille Mille. Även att gå på Valbo med mamman.



  


Sen tog Tessan mig till ett matställe som hetter (tror jag) Monroes i Sandviken,
det var den mest gigantiska, mastodonta hamburgare jag någonsin sett...
det var hamburgare med, sallad, dressing, kycklingfile, fläskfile och tzatziki.
Jag trodde hon skojade när hon sa att det var gott....men det var helt sjukt gott!!

Pust och stånk var det efter denna middag, men vi kom fram till att lämna pommes för att orka hamburgaren....jag var fortfarande mätt dagen efter!!
Tack Tessan och Conny för er gästfrihet, och tack för skjutsen!!!

Igår rensade jag bland Milos urväxta kläder, från strl 50-92, helt sjuuuukt mycket kläder,
jag höll på i tre timmar för att organisera allt i storleksordning. Men så himla skönt att
det är gjort, nu hoppas jag bara att man fortsätter vara duktig på det där.

Avslutar med en bild på min älskade unge *älskar mest*

Den bästa dagen i livet var när du kom! Mammas älskade skrutt.


Ha det så bra, i morgon är det Gävle IGEN...men nästa vecka börjar praktiken!

Tjing

"Som regelundviker jag frestelser, om dom inte är oemotståndliga"

Mae West


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för att du kom gumman! Det är alltid lika roligt att ses, tycker du ska ta med familjen och flytta tillbaks hit:)

Stackars Mille som fick allt godis;)

Vi ses på onsdag! Kram kram



2009-09-03 @ 18:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0