Jaja jag vet...

....att jag är dålig på uppdatering men jag har inte haft så mycket tid, jag går ju heltidspraktik, kämpar vidare med min dundrande huvudvärk, och försöker njuta av att vara med min älskade son så mycket som möjligt. På tal om sonen AKA monstret, vad har hänt?? Det är som att vända på en hand, han är ju helt omöjlig, tvärtemot, trotsig, uppstudsig...and so on....fraser som "det bestämmer inte du", "jag tänker INTE äta mat idag", "struntar jag i","nanannanaan" lyssnar inte på dig"....VA!!! Min gullegris har blivit ett stort monster, ständiga kamper om ALLT, jag menar allt, det kan till och med gälla saker han tycker om...bara för att trotsa, men jag blir mest irriterad över att han är rent ut sagt uppkäftig, hur ska man hantera en "preeteen" som inte ens fyllt 4 år än?? Jag hoppas att det försvinner lika snabbt som det kom! Vill ha tillbaka min lillprins NU!! ;)  Och med det vill jag säga att alla åldrar INTE har sin charm, den som uppfann det uttrycket uppfostrade en docka inköpt från BRIO. Men jag älskar denna gosse så det gör ont hur det än är, som jag brukar säga till honom " det är bra tur att du är så himla fin" :):)

Förutom fighter, praktik, huvudvärk, tidsbrist...så är allt ok, längtar mer än någonsin tills jag är klar med utbildningen och får min legitimation som Barnmorska, det känns bara såå himla bra och rätt och jag kan knappt vänta tills mitt yrkesliv kan starta på riktigt, och vet ni, jag tror att jag kommer bli en skiiitbra barnmorska, haha!!

Nu ska jag gå och sova men jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Dolk

Halloj!

Jag tror också att du blir en skiiiitbra barnmorska! Kämpa på med praktik och plugg!

Lite charmigt äre väl ändå när du får fightas med Milo varje dag, tänk vad trist det vore om han var foglig varje dag. Var glad att han har temprament och vilja, för det kommer man långt på! :)

2009-09-22 @ 19:14:49
Postat av: Tessan

Klart du kommer att bli, den bästa:) Jag är verkligen imponerad över att du valde att bli barnmorska...Det skulle jag aldrig klara!

Krama lillprinsen från mig:)

2009-09-23 @ 19:57:11
Postat av: Rickard o Milo

Hej, fast vi är bråkig ibland vill vi säga att vi älskar dig jätte mycket och att du är världens bästa mamma o fru. ääööööliutttewq säger Milo. Puss Puss

2009-09-24 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0