Marknadshelg = HÖST

Visst är det väl konstigt det där med regn och marknad! Inte kan väl en vädergud ha så lite att göra så att den skickar regnmoln över hudik första helgen i september...ALLTID! Ja, det är ju vi människor som är gjorda av socker, dvs jag, som klagar, jag smälter ju,och hur roligt är det liksom, där ligger man som en blöt fläck på backen åsså ropar karln på mig "Men Anna, kom nu går vi, guuu va seg du är" och allt jag kan säga är "blubb blubb"...det är bara så jobbigt :D

Marknaden började med att jag, Nadia och Tula hängde på låset på fredagseftermiddagen, knattarna åkte karusell och hade roligt, jag svor över regnet som föll och N drog luvan över huvudet...men vi skrattade iaf, och det är väl huvudsaken!

I dag började vi dagen med Tindras dop, vilken tjej alltså, hon till och med skrattade åt prästen! :) Sen så gick Ullis´, Jag, Rickard och Milo på marknan igen, Milo åkte ett par karuseller till och köpte godis, Ullarulla köpte en spikmatta, ni hör väl, SPIKMATTA, fatta hur onte det måste göra att ligga på en SPIKmatta!! Byt namn på den lilla madrassen så kanske jag också köper den ("lilla piggen" till exempel). Sen gick vi till Martina och Mattias och tittade på den lilla Linus som var helt gudomligt gullig, tänk va små de är! Snutt!!!

Vet ni vad jag ska göra i morgon...JO, åka på MARKNAN!! haha

Gnatt


AMOR MATRIS AETERNUS EST

"en moders kärlek är evig"


Kommentarer
Postat av: Mommo

De sista orden är så sanna...Den vara för alltid..

2009-09-06 @ 08:53:57
Postat av: myran

vilken underbara bild Anna!

2009-09-06 @ 16:52:19
URL: http://mcmyranpysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0