13 December

Dag 01 - Om mig
Dag 02 – En länk
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – En länk
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min tro
Dag 09 – Mina bloggfavoriter
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – I min handväska
Dag 12 – En länk
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Min första kyss
Dag 15 – En länk
Dag 16 – Detta ångrar jag
Dag 17 – En länk
Dag 18 – Det här upprör mig
Dag 19 – Det här får mig att må bättre
Dag 20 – En länk
Dag 21 – Min första kärlek
Dag 22 – Min favoritplats
Dag 23 – Det här hade jag på mig idag
Dag 24 – En län

13. MINA DRÖMMAR

oj, va svårt! Men jag har väl egentligen SNART mitt drömliv, jag "bara" vill ha studerat klart, flyttat till ett annat hus, fått ett till barn....typ. Jag har mina drömmars barn, hade jag förut drömmar om mitt framtida barn så fick jag det gånger en miljon!! Kan ju bero på det att jag inte kan få fler barn, att jag redan toppat listan liksom...haha ;))

Sen har jag en bild i mitt huvud hur mina drömmars hus ser ut, och det är lantligt vitt inrett med en blandning av nya och gamla möbler, en känsla av "romantik", och det är ett MÅSTE med vita trägolv :D

Jag drömmer inte om ett liv i lyx, jag drömmer om ett liv med lite extra pengar varje månad att kunna lägga undan. Jag drömmer om att kunna ta en resa varje år med min familj, och kunna unna oss saker då och då.

I min karriär som sjuksköterska drömmer jag att jag jobbar med det jag älskar, barnmorska, skolsköterska eller något inom det, hellst vill jag jobba med "friska" människor, där jag kan förebygga sjukdom istället för att behandla sjukdom.

Jag drömmer om ett friskt liv, att min familj får behålla hälsan och bli gamla, att jag och Rickard får åldras tillsammans och se våra barn och barnbarn växa upp, se dom springa ute på gräsmattan och skratta.

Mest av allt drömmer jag att Milo ska få växa upp till en bra man, med sunda värderingar och ett bra liv utan droger och alkohol. Ett liv där han kan prova sina vingar och se vad livet har att erbjuda. Jag vill se att han hittar en bra tjej att dela sitt liv med, någon han älskar av hela sitt hjärta, och som älskar han tillbaka lika mycket.

Ja, det var lite av mina drömmars liv, tror ni man någonsin kommer dit??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0