9 December

Anna dagen!! :)

Dag 01 - Om mig
Dag 02 – En länk
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – En länk
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min tro
Dag 09 – Mina bloggfavoriter
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – I min handväska
Dag 12 – En länk
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Min första kyss
Dag 15 – En länk
Dag 16 – Detta ångrar jag
Dag 17 – En länk
Dag 18 – Det här upprör mig
Dag 19 – Det här får mig att må bättre
Dag 20 – En länk
Dag 21 – Min första kärlek
Dag 22 – Min favoritplats
Dag 23 – Det här hade jag på mig idag
Dag 24 – En län

MINA BLOGGFAVORITER

Bloggar jag läser dagligen är:

http://albinobambino.blogg.se/ Denna blogg skrivs av Annika i Umeå, alltså Mr Von Walters sambo. Där kan jag följa lilla Albins uppväxt, eftersom vi inte träffas så ofta. Det är toppen med bloggar för det kan delas filmer och kort, och det är denna bloggare duktig på att göra!

http://whattowear.blogg.se/  Är en tjej som heter Alexandra som skriver, hon är mamma till två killar, Mio och Alvin. Mio har en ovanlig sjukdom som heter Langerhans cell-histiocytos. Det är en väldigt sällsynt tumörsjukdom, som kan bryta ut när som hellst. Alexandra skriver mycket om mode, och hon har bra stil både hemma och klädmässigt!

http://www.finest.se/katrin Ja, vad ska man säga om denna kvinna. Är tillsammans med Bingo Rimér, och de har sonen Ringo :P Hon skriver så jäkla ärligt om allt, störtskön tjej som man kan bli riktigt arg på. Bloggen är roligt skriven och hon berättar allt! Hon hymlar inte om sin barnuppfostran eller sina fördomar.

http://ivfdagar.blogspot.com/ handlar om teje som haft svårt att bli gravid, har gått igeom flertalet IVF försök, och nu tillslut har de fått tagit emot äggdonation, och på andra insättningen blev hon nu gravid, läste tyvärr idag att hon fått missfall :( Ja, en till kämpare helt enkel, som det finns massor av, men jag fastnade för denna tjejs sätt att skriva, hon är optimist helt enkelt och jag behöver få suga i mig lite av henne ibland.

http://englasshowroom.com/ Har ett jättefint hus, älskar hennes inredning!! Hon har tre barn, en flicka och nyfödda tvillingpojkar. Hon bloggar mycket om mode, men jag har inte riktigt hennes stil, men det kan ju bero på att hon väger 45 kilo och är liten som en myra. Men hennes blogg gillar jag!

Jag följer väl ca 20 bloggar, men jag vill inte länka till alla, eftersom vissa är ganska privata.

God läsning!

Nu ska jag fortsätta på min skitbajsuppgift!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0