Mitt hjärta

Har ni föräldrar någonsin försökt sätta ord på er kärlek till ert barn?

Jag försöker gång på gång, men lyckas inte, jag älskar dig är alldeles
för pyttelitet, det borde finnas en fras som betyder mer än "jag älskar dig".

I kväll har jag en sån där kväll när jag bara svämmar över av mammalycka
(det har jag jämt förståss)och bara älskar (för litet) att vara mamma precis till mitt barn.
Mitt lilla, lilla hjärta, som har ett sådant stort, stort hjärta i sin kropp, vill alla väl och är så snäll.
Så klok och bara 4 år, kan skillnaden mellan rätt och fel och hur man ska behandla andra människor! Han är sååå fin, älskade skrutt!  Och jag tar inte åt mig någonting alls av äran om hur han är....han är bara född sån, jag och Rickard har bara behövt ge vägledning, för han vet i sitt hjärta vad som är rätt.

Jag visste att jag skulle få världens bästa unge, men att det skulle bli så här bra kunde jag bara drömma om!



Min prins!!




Vår promenad i snön kommer det nu en bildkaskad på!



 Liiite snö...kolla in bilspåren på backen och att det faktiskt är buskar där under snön!


 Finaste gossen!

Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0