Söndagnatt

Japp, söndagnatt och grabbsen ligger och sussar sedan flera timmar!

Igår var jag ut på krogen och hade det riktigt roligt! Skoj, men nu
får det ta ett bra tag innan det händer igen....

Dagarna bara lixom försvinner, och jag bara hänger på,
alltså relativt innehållslösa, vanliga, ganska tråkiga dagar...

Sen har jag också läst att vintermånaderna är Dec, Jan och Feb.
ALLTSÅ Mars, april och Maj räknas som vårmånader, hur stor
är chansen att snön börjar vinka farväl om en vecka??
Detta är ju mardrömmarnas vinterskräck, skiiitväder, just
nu har vi så mycket snö på taket att dörren nästan inte går att stänga
utan att använda hela sin muskelmassa och slänga igen den med
världens schwung.. ;)

Jag tänkte bara slänga in lite bilder och sen säga gonatt!

 

Rickard skottar av snön på taket till vårt förråd...helt sjuuukt mycke snö!!



Gullefjunet!

Varsegod att drunkna i dessa bruna, fantastiska ögon...

Söt-Siri

Bubblan :):)

Gonatt och sov så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0