I know

Jag vet att jag borde skriva något, men jag orkar bara inte!!

Är ständigt trött och har hjärtklappningar varje dag...varför vet jag inte
men det är ganska obehagligt. Inre stress kanske, har ganska mycket i
huvudet nu!

Min lille hjärtevän mår bra iaf! Han har vart på 4 års kontroll och äntligen
fått den andra sprutan vaccin som jag vacklat om så länge!

Han väger nu 15 kg och är 1 meter lång, vilket betyder att han fördubblat
sin längd sedan födseln men gått upp 5 gånger sin födelsevikt ;)
Inga biverkningar från sprutan har han fått heller än, skönt!

Och NÄR ska den förbannande kylan försvinna så man kan ha ett normalt
liv igen, vi har runt 16 grader inne för jämnan och fingrarna fryser bara av
att skriva detta...kul...not! BARA Februari och Mars kvar, sen kan man allvarligt
se fram emot våren när April knackar på!

Ha de

Milo nyfödd
3020 gr och 48 cm lång





Lilla foten i pappas hand

 


Kommentarer
Postat av: von walter

kom till umeå igen då. Vi har 3 minus nu bara, väldigt behagligt.

2010-01-15 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0