Tips!

Hittade via en annan blogg en som skickat efter en fotobok för 0:-,
Fuji bjuder alltså på en fotobok på 24 sidor, inte ens frakten kostar.

Så jag gnetade ihop en bok, det fanns hur mycket roliga saker man
kunde göra med programmet, lite som att scrappa faktiskt, detta
gjorde jag i tisdags, och igår kom boken (snabbt) på posten, med
en faktura på 0:-...ME LIKE!!

Gör en ni med:

http://www.fujidirekt.se/asp/_campaign/icakuriren/index.asp?utm_source=Icakuriren_20090720&utm_medium=Print&utm_campaign=Gratis-Fotobok

Ikväll ska vi få bebis, en liten kille som heter Ville, han e en 6 månaders litet busfrö,

som ska sova här för andra gången! Myyyys!

Nu är jag hemma ensam och det händer väl typ....aldrig! Rickard skottar tak i Forsa
och Milo följde med sin morfar hem då han kom och hälsade på. Skulle ha pluggat men
jag har iaf gjort ett patientfall och enligt min åsikt så hade han KOL stackarn...

NU längtas jag efter sommaren, LESS på vintern, har redan ångest för
att hösten kommer igen snart! Måste flytta, det finns inget annat, finns det
bra skolor i Spanien...helst Svensktalande, nån s

Tjoflöjt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0