Love, I got it bad for you, I saved the best I have for you, You sometimes make me sad and blue, Wouldn’t have it any other way..





Ja, det var ju inte i går...

Har börjat jobba, är inne på min andra vecka nu och har fem
veckor kvar, sen är jag faktiskt ledig i tre veckor innan skolan börjar!!!

Milo han bor nästan hälften av sin tid hemma hos mormor sin, vi har tur att
vi har henne, hon ställer upp i vått och torrt, och det medför att Lillen får
ett långt härligt sommarlov, medans hans föräldrar sliiiter i hettan ;);)

Får lite panik på att det snart är mitten av Juli...halva sommaren har ju gått redan!!
Snart är det mörker och kallt igen, vill ha värme lääänge nu!
Vi spenderar vår lediga tid vid poolen hos morfarn, och det är ju helt
fantastiskt skönt där!





Idag var vi faktiskt en väldigt snabb sväng till Ankarmon också,
vi var sugen på glass så då åkte vi dit eftersom vi visste att gudmor var där :)





23 grader varmt var det i vattnet, i poolen är vi numer bortskämda
med närmare 28 grader :D

Nu ska jag lägga mig på soffan och njuta  av att jag inte ska knalla upp
till jobbet kl 21!




BÄSTA ungen!

Puss å kram å nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0