Jobbigt...men nyttigt

Det vrider sig i magen, det gör ont i hela själen....men titta på detta klipp,
det borde ALLA som kör bil, sitter bredvid eller går efter vägen....

Jag har ju med åldern blivit mer och mer åkrädd i bilar, jag kanske tror
att det kan ha med att göra att jag blir mer medveten om alla risker,
och trota att JAG följer alla regler och kör som man ska, så finns det
bilister därute som inte gör det, alkohol/drog påverkade, kan somna,
kan få en blödning/propp....

Ja, ta det lugnt i trafiken...vi är inte odödliga!







Detta händer varje dag, varje minut i världen, se till att det inte är DU, blunda inte!!


Drive safe


Kommentarer
Postat av: Sussa

Helt seriöst så vågar jag inte titta! Jag blir inte som folk om jag ser sånt.. Kommer aldrig glömma Baby Brianna som du sa åt mig att kolla på.. Fy!



Pöss hjärtat!

2010-06-10 @ 16:27:45
URL: http://ellasmammasussa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0