Söndagnatt

Japp, det är Oscarsgalan i natt men jag lät min nybäddade säng ta
överhanden så nu ligger jag och Milo och har det skönt, tror dock
inte lilleman förstått att han ligger där då jag bar upp honom sovandes
från soffan, som i princip varje kväll :)

Vi har väl aldrig varit riktigt hård på att han måste somna i sin säng,
utan han har fått somna med oss i soffan och sen har jag burit upp
honom till VÅR säng. Milos säng står i hans rum mest som prydnad,
den kan nog säljas som ny ;) Och jag ÄLSKAR det, det kommer att
komma en dag då han inte vill ligga bredvid sin mamma och sova,
så jag njuter till fullo att få somna varje kväll till hans andetag, och känna
hans lilla hand pilla mig i håret på natten. Om en dröm väcker han mitt
i natten, en bra eller dålig dröm så behöver han bara räcka ut handen
så finns mamma där! jag är inte riktigt med på den där "sova själv i egen säng hysterin".
Hans trygghet är mamma och pappa, och då tycker jag att han även ska få sova
där.

Men detta är mina känslor och mitt tänk. Jag respekterar helt och fast att
andra gör på sina sätt, men så här gör vi och det funkar PERFEKT!

Och nej, det påverkar inte mitt och Rickards vuxenliv om ni förstår vad
jag menar, för jag fattade nog att ni hade den funderingen ;);)

Annars så har helgen inneburit 30 års fest på högsgården av alla
ställen. Min brutta Dolk var födelsedagsbarnet, vi hade superkul.

Idag har jag haft två stycken Marior på besök, så jag bjöd på mat,
och deras små knattar på 1,5 år stod för underhållningen :)
Tack Maria , Peter, Maria, William, Edvin, Jesper och Ella för
ert besök idag, det uppskattas!

Nu ska jag lägga min arm om Lillhjärtat och somna jag med :)

Kram


Kommentarer
Postat av: sis J

:) Tack för senast!!

Kram på er alla!

2010-03-09 @ 20:06:01
Postat av: Linda

Tycker nog att det är skönt när Aivi sover i sin säng, men det är för att jag har så himla svårt att sova med en klätterapa på mig =) Vill gärna få någon timmes sömn per natt iaf =) Min rygg tål inte att ligga still hela natten, så därför tycker jag det är mysigt när hon kommer över på morgonkvisten ist =)

2010-03-10 @ 19:34:14
URL: http://linnali.blogspot.com
Postat av: Lisa

Tycker oxå att det är underbart att ha en liten mysig Denise sovandes brevid mig =) Du har helt rätt i att det kommer en dag då dom sover själv, händer även här ibland, hon brukar välja men det är absolut inget vi gör en stor sak av det!! Men mest så sover hon faktiskt med oss, och vi sover toppen alla tre!

KRAM

2010-04-03 @ 07:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0