Äkta vänner!

De är få, men man vet verkligen vilka som är ens
äkta vänner, de som man kan berätta sina innersta
tankar till, de som står vid ens sida i vått och torrt,
dom som alltid håller en bakom ryggen, istället för
att vända en ryggen.

Jag vet vilka mina äkta vänner är, vet ni?
Nu pratar jag ren ÄKTA vän!

Faktiskt tack vare bloggen har jag fått en inblick
i vilka som faktiskt bryr sig om en, jag bara vet...

Det här är min blogg, mina tankar, mina åsikter,
mitt liv....take it or leave it!

Det finns faktiskt en anledning till att jag har ett lösenord
på bloggen, och den anledningen har något med att göra
att det är svårt att få ha egna åsikter utan att nån tycker
man är en idiot, varför inte bara acceptera att alla är olika??




Har jag berättat att jag vart till Anna Skippers mentor?!
Ja, nu visste jag inte att han var det förrens jag kom dit,
men det var lite roligt faktiskt, så nu käkar jag mer vitaminer
och dricker äckliga drycker än under en livstid...så kanske,
kanske jag kan få tillbaka en liten livsgnista...

Min livgnista heter ju Milo såklart, han lever ju upp min vardag
till max! Jag vill bara vara med honom hela tiden, vill hellst
inte ens lämna på dagis, vill ha han hemma, här nära mig,
men jag måste ju, inte bara för min skola utan även för att
han behöver umgås med andra än sin mamma ;) Han går
väldigt lite på dagis för att ha 2 heltidsstuderande föräldrar,
kanske runt 3 dagar i veckan...oftast bara 2...men jag tror
faktiskt att han tycker om att leka med mor sin! :D


Ikväll är det dags för semifinal i eurovision song contest,
och ärligt så har vi inte sån himla bra låt att komma med,
men man är ju partisk och hoppas det går bra ändå!

Nu ska jag ut och gå lite!

Tjing



Kommentarer
Postat av: Sussa

Love U Love U!!

2010-05-27 @ 20:29:41
URL: http://ellasmammasussa.blogspot.com
Postat av: Jag själv

Sus, du vet...you are one of them... <3

2010-05-27 @ 23:44:32
URL: http://annamodin.blogg.se/
Postat av: mommo

Å mommo oxå...ler

2010-05-28 @ 09:41:16
Postat av: Jenny Johrin

Milo har världens bästa mamma! Kram!

2010-05-30 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0