Frågor och svar

  • Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
    Sid 18 var blank :S

  • Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
    Ett uppstoppat låtsasfår som sitter i fönstret

  • Vad var det senaste du såg på tv?
    Jims värld

  • Utan att se efter, gissa vad klockan är?
    18.34 (rätt 19.29) Vart fan tog den timmen vägen....

  • Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
    Milos babbel

     
  • När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
    När jag åkte hem från mamma

  • Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
    Olika bloggar

  • Drömde du något i natt?
  • Nä, jag sov knappt....

     


     När skrattade du senast?
    Nyss åt Milo


  • Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
    Tapeter, foton, tavla, RICKARDANNAMILO

  • Har du sett något konstigt på sistone?
    Det gör jag varje dag när Rickard kommer hem ;)

  • Vilken var den senaste film du såg?
    Good luck Chuck

  • Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
    Mitt drömboende, en jordenruntresa....

  • Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
    Det finns dagar då jag inte gör någonting. Bara sätter mig i soffan när jag vaknar och går därifrån när jag ska lägga mig (förutom kanske dagis hämtning/lämning/lunch)

  • Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
    Fördelning av pengar i världen, förhindra att barn svälter ihjäl...

  • Tycker du om att dansa?
    Jag dansar aldrig nykter

  • Vad skulle dina barn heta?
    Milo! :) (Viggo eller Lilly om det kommer en till nångång)

  • Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
    Ja, definitivt!

  • Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
    Gud finns inte....men OM han gör det så vill jag att han ska säga "varsegod, du får en chans till"

  • Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
  • Ingen aning...ni få som läser här då!

    Tack och hej


    Kommentarer
    Postat av: sis J

    Kramen till er!!

    2010-05-04 @ 18:13:37
    Postat av: Jag Anna M

    Kram tillbaks till dig Sis J...men vem är du då? hahaha

    2010-05-04 @ 18:23:10

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0