Dåligt och bra

Hej,

Börjar med lite roligt med att slänga upp lite bilder!













Oj, jag har visst alla senare kort på kamerorna, ska väl lägga in dom nån dag ;)

Idag var vi med Milo på UL hals, och röntgen för ben och höft.
Blev väldigt nervös när UL-läkaren hittar körtlar i magen som
är förstorade, samt den han har på halsen....så läkaren sa typ i mina öron 
"Ja han har stora körtlar i magen, det ska man inte ha, hej då"

Det var dags för röntgen direkt efter och när jag kommer in till sköterskan
säger jag att det beskedet kändes inte riktigt bra, eftersom jag inte har
telefontid förrens den 22/11, hon rådde mig att gå upp på barnmottagningen
och prata med Milos läkare.....usch, det kändes riktigt pissjobbigt...

Efter ett snack med läkaren på barn så kändes det bättre, hon är säker
på att det inte är något farligt eftersom alla hans blodprover var jättebra!
Vi ska tillbaks på UL om 4-6 veckor och är dom fortfarande stora då,
så blir det biopsi...lillahjärtat mitt!! Så det är väl bara att hoppas på
det bästa och att han slipper få en nål i magen och att allt är bra, för
det finns egentligen inget annat alternativ för mig.....det bara ÄR så!


Ja, vi fortsätter med trista nyheter...
Jag och Rickard har gjort vårt sista provrörsförsök, och det avslutades med
ännu ett missfall.....och med det lägger vi alla misslyckade försök, alla år,
alla behandlingar, våra 3 (4) missfall i vår ryggsäck och går vidare med livet,
men nu är det bestämt, vi orkar inge mera.....Milo kommer inte få nåt syskon,
hur sorgligt det än är att ta detta beslut, så måste vi ta det för att kunna rädda
oss själva, vårt liv och vår familj, för annars tar detta knäcken på oss...

Livet ÄR orättvist, så är det bara!

Till våra tre stjärnor ♥ ♥ ♥

Ja, det är vårt liv just nu! Mycket oro....

Kram


Kommentarer
Postat av: von walter

Gillade fösta halvan av inlägget bäst. Ni får ta hand om varann och njuta av livet som detär även fast det är orättvist.

Kram

2010-11-11 @ 22:09:06
Postat av: Erika

JAG GRÅTER...........

2010-11-12 @ 22:14:33
Postat av: Erika

Jag gråter för er skull........:-(

2010-11-12 @ 23:05:05
Postat av: Jenny

Kramar till er!

2010-11-13 @ 11:57:50
Postat av: Linda

Orättvist är vad det är! Samtidigt så måste det väl ändå kännas skönt att ha kommit fram till ett beslut. Slippa all denna ångest som allt försökande resulterar i. Efter två jobbiga missfall så kan jag förstå en del av det ni går igenom. Det man känner är bara tomhet ibland, och dåligt samvete för att man inte kan nöja sig. Vi har ju fina barn, eller hur! Å släkt är de också =)



Kram kram!

2010-11-14 @ 11:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0