Mår väl bra....snart så...vilken dag som hellst nu....

Varje dag är en liten kamp, vissa dagar mår jag helt
ok, medans vissa, som typ idag, gör att jag vid minsta
lilla motgång gör att tårarna vill komma! Jag har tålamod noll
och jag vill ingenting...jo, en sak vill jag göra hela tiden, och
det är att vara med Milo...han gör mig alltid glad, eller iaf gladare...

Och pricken på i:et är att jag fortfarande har gravidhormonet hcg i kroppen,
väääldigt, väääldigt lågt hcg, men det har dessutom ökat lite, så det måste
finnas rester kvar, och det är också bajsigt...så nu blir det nytt prov om 10 dagar
och efter det får jag väl se vad åtgärderna blir...tänk att nu längtar jag efter ett negativt
gravtest...världen är konstig...

Och är JAG redo att ge upp tanken på en bebis?? Bara jag tänker på det gör att
det känns som blodet försvinner ner till fötterna...så förmodligen inte...men Rickard är
det, och man måste vara två att göra ett barn....det är ju liksom inte bara att strunta
i p-pillrerna heller....tiden rinner ju iväg också...

Jag VILL, VILL uppleva ett till barn....men det går ju inte....fy faan va detta är jobbigt....


Mitt liv i övrigt ser ganska lika ut varje dag. Jag är nu inne på 13:e veckan på praktik,
och jag måste erkänna att jag är ganska mättad på praktik nu...jag vågar till och med skriva
att jag ser fram emot hederligt tentaplugg...bara två veckor kvar nu iaf, MEN jag har också
skitkul på praktiken såklart, just nu är jag på distriksköterskemottagningen, och det är också
ett jobb jag kan tänka mig i framtiden....jag lutar väldigt mycket åt BVC sköterska eller skolsköterska
också, tror det skulle vara kul!

Idag är det prick en månad till julafton, jag som längtade så mycket ...och det berodde på att jag skulle ha
världens bästa julklapp, nämligen berätta att Milo skulle bli storebror...nu känns julen inte lika
efterlängtad längre! Milo förtjänar världens bästa jul och DET ska han också få!! Älskade lillkille!!♥


Bajsdag...så morgondagen blir nog mycket bättre!!

seeya













Foto: Sussa

ALLTSÅ herregud va vacker han är vår prins!



Kommentarer
Postat av: Mommo

Älskade lilla gokille..En sak är säkert, han har inte ärvt mommo i bildskönhe;-)..Vacker å så go..r så glad att ha honom i mitt liv...Kram till er...

2010-11-27 @ 22:43:50
Postat av: Erika

Tårar trillar när jag läser (som vanligt när det gäller mig)

Milo är ju en underbar gokille! Elin´s blivande?

Kram

2010-11-30 @ 18:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0