Jo, jag lever!

Har bara inte haft sånt stort intresse för bloggar på sistone, inte för hela internet faktiskt..

HÖSTÅNGEST!!! Jag har alltid höstdepp, och denna höst är inte sämre, faktiskt sämst hittills...
...vart tog sommaren vägen? Jag missade den och det känns skitjobbigt!!

Iaf så har jag börjat min praktik på förlossningen/BB, och det är fantastiskt roligt, idag fick
jag följa en sååå duktig tjej, som kämpade hela dagen men blev tillslut snittad, som jag fick
vara med på, och det är ju heeelt otroligt!!

Milo, min spillevink mår också bra förutom att han är lite snuvig, haft huvudvärk och även kräkits för
ett par dagar sen...han har verkligen otur min gosse, han blir alltid smittad, klarar sig aldrig :((

Nu håller jag på att gäspa käkarna ur le....men jag återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0