Men va tröööökit!!

Varför har jag ens en blogg?

Jag skriver ju aldrig, jag veeet!

Inget händer juh, det bara körs på varje dag,
och just nu är jag både tokless och tokless,
på allt, typ allt...mest skolan...

Skoltrött, japp, det är jag. Vill bara vara ledig
en vecka och sova och bara bry mig om mig själv, och Milo.
Men om 1 månad och typ 1 vecka, så ligger man på
playan i Grekland, fyy faen va gött det ska bli!!

Hade tänkt att lägga upp bilder från Rickars 30 års fest,
men ja just ja, jag knäppte ju INGA kort...hrmf..

Så har ni kort ni vill delge oss så maila [email protected]
Inga planer för helgen har jag...men jag längtas efter fam Tessan, jag har inte ens träffat
lillskrutten än, det är SKANDAL!!! SÅ jag hoppas, hoppas, hoppas, vi kommer iväg en sväng till
Sandviken!! ♥

Milo mår bra, förutom, konstiga prickar, nattskräck, benont, feberattacker....och ja just det, lite dåliga blodprover...men de var dåligt åt "rätt" håll liksom, så det är inte såå dåligt :S:S

Ska ta nya prover om ett par veckor så då hoppas jag allt är bra igen, kan ju hända en del med blodet efter man varit sjuk...

Nu ska jag fortsätta fredagsmysa med knatte, Rickard står i garaget och förmodligen svär över vad han kallar det nu för tiden, "DIN bil", med betoning på DIN...jag förstår inte vad han kan mena med det faktiskt!

Ha det bra ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0