Juli och sommarpan(i)k

Ja, både pank och panik stämmer bra in på mig.

Känns skitjobbigt att jag jobbar bort hela sommarn,
jag gillar inte mån-fre jobb, känns som man aldrig är ledig,
och jag avskyr rutiner, alltså samma sak varje dag....
lyllos er som gillar det, men nej, inget för mig! Been there, done that....

Däremot ser jag fram emot att lära mig massor!!!! :D

Jag inväntar en enorm fruktansvärd höstångest, när jag kommer inse att jag missat
sommaren!

Och pank, ja...det blir jag ju (läs är) om jag inte jobbar...urk, vilken ond cirkel :P

Milo då, jo han går på dagis nu, har varit ledig tre veckor, går nu på dagis 2 veckor, men blir sen hemma till den 29 augusti...så han går det ingen nöd på iaf!

Tänkte lägga in bilder men tydligen så gick inte det nu då...error liksom!

Hörs då sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0