Ljuset i tunneln

Ja, det gör jag nu med detta examensarbete!! Opponering på måndag, sen ändringar på det men SEN börjar vi sista kursen och det blir sju veckors praktik på kirurgavd 1 på Hudiksvalls sjukhus :) precis som jag ville! Jag har haft otrolig tur med mina praktikplaceringar!

Åsså min lilla knallhatt, hade feber ikväll och halsmandlar som är lika stora som pingisbollar med vit beläggning... Anar jag en halsfluss?? Hoppas inte det, jag är hemma i morgon iaf, trots att jag verkligen ville åka till Gävle... Då det ska vara föreläsning inför opponering och en minikonferens som vi ska ha nästa vecka :( men sen får pappan ta över för resten av veckan måste jag träffa min uppsatsbästis Erika :)

Svammel i natten, men jag har fått svårt att somna på kvällarna... Grubblar alldeles för mycket, på mitt liv och framtid, min älskade vän som går igenom en livskris just nu, skolan, huset som aldrig säljs, pengar... You name it... Jag vill bara att allt ska vara klart med operationer, hus och framtid, just nu är mycket oklart!

Min unge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0