Den perfekta lediga dagen

Det har jag haft idag!
Sovmorgon är nummer ett på min lista på ledig dag!
Efter lite morgonmys så kom Jannan ochvi gick ut och promenerade i över två timmar - 1,3 mil. Kom hem och hade småont överallt ;) förutom i benhinnorna!! Hoppas, hoppas det inte var en engångsförteelse!
Väl hemma tog jag en het dusch och efter kramar med mina pojkar så skickade vi den stora pojken på jobbet och jag och mini åkte till Sussa och Ella.. Där stannade vi på middag :)) på väg hem stannade vi till hos familjen faster Moa, och tittade på små ybergulliga, 10 dagar gamla, valpar!! Sååå söta!!

Nu har jag och knatte spenderat kvällen under filten!

I morgon är det jobb igen, men till helgen är jag ledig tre dagar i rad :))

Hann med en sväng på klädbytardagen i Igge innan jobbet i söndags, precis innan stängning men hittade iaf lite, detta för 180:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0