I'm so sick,infected with where I live, let me live without this

Känner mig risig igen, varm, hängig, trött, halsont....faaaan då...

Jobbigast är att jag helt kommit av mig nu på tre veckor när det kommer till motionen, jag som kom igång så himla bra med -6 kg på kort tid... OCH det var kul! Nu vill jag på't igen, förlora mer kilon och må bra i själen! Jag blir bra nu, det måste jag bli!!

Jag är i valet och kvalet angående jobbfronten också, har blivit ringd angående intervju, har ju lovat att vara kvar på ettan i sommar, men samtidigt är jag jäkligt sugen att prova på detta... Shit alltså!! Jobbigt som attans!

Milo, min Milo har ju gått och vickat på en lös tand i evigheter nu, och ikväll gick han med på att jag fick sätta en tråd runt tanden och det sa bara tjoff så var tanden ute! :)) han sprang runt och jublade och var stolt som en tupp! Hörde han från sängen också för en stund sedan där han upprepade för sig själv " jag har tappat en tand... Hahaha... Jag har tappat en tand"
Snutten min, nu ligger tanden i ett glas vatten bredvid sängen och väntar på tandfen..

I dag har jag, mamma och Milo varit till Bollnäs och besökt Rusta bland andra skojiga affärer, det var roligt och det känns bra att gjort något på en ledig dag istället för att bara vara hemma!
I morgon blir det kvällsjobb och knatte ska spendera natten med bästisen Filip, som han längtat efter att få sova där <3

Nä ikväll blir det tidig kväller och får vakna pigg och utvilad i morgon utan att behöva börja dagen med två Alvedon!

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0