Jobbhelg

Känns lite tufft med jobbhelg framför mig, inte pga jobbet i sig utan att jag inte är 100% kry... Elaka halsbaskelusker som säkert gottar sig i mitt öppna sår i munnen... Ser dom framför mig hur dom skriker av glädje när dom ser såret... Nästan så jag känner hur dom förökar sig!
Envisa förkylning som inte vill ge sig, har fortfarande feber på morgonen, vilket blir bättre under dagen men man är ju så himla trött hela tiden...

Dagen har spenderats med fam Helena, bra alltså! Åkte iväg på bingo på kvällen där Helena drog i med en bingo och vann 700:- :)) då är det roligt!!

Nu ska denna onda hals och mun sova och vakna pigg som en lärka i morgon ;)

Natti

Min egna Ulrik Munter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0