The party is on my head...

Fredagskväll, med en ledig efterföljande lördag... Vad gör jag? Är på mitt favoritställe, det är blött och hett, immigt och helt fantastiskt avslappnande...

.. Ja ni gissade rätt, i badkaret!

Dagen har varit fantastiskt bra, mysmorgon med knatte och sen stan med Joanna, lämnade dock henne själv en stund för att besöka Nadia, Tula och lilla Jake som blir hela 6 veckor i morgon, och det var första gången vi sågs! Man får ju skämmas! Självklart var han gudomligt söt, och bebistarmen gjorde sig till känna genom att göra ont... Sååå fin liten gosse! Och stolt storasyster!! Och väldans finan mamma också :)

Sen åkte jag och lämnade in grejer på klädbytardagen på bygdegården som kommer gå av stapeln i morgon kl 10 :)

Kvällen spenderades hos fastra Therese och ljusparty! Köpte jättefina änglaljusstakar som jag sneglat på tidigare och nu var dom på REA! Toppen!

Tack alla inblandade för dagen, det behövdes skrattas lite och det hjälpte Filippan också till med :)

Nu ringer det ute på hemtelefon, kan väl inte vara försäljare denna tid och en fredag!? Eller jo det kan det säkert ;)

Kram kram

Nadia säg till om du vill ha bilderna väck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0