Vad gör väl det om hundra år?

Vem kommer bryr sig om vem som vann hockey sm 2012?

Vem kommer bry sig att jag har så ont i käften man kan ha just denna dag?

Vem kommer bry sig om vad man än gör om jag nu inte utför något stordåd innan min död?

Visst är det sjukt, och sant "vad gör väl det om hundra år"... Om hundra år finns det ingen levande människa på jorden som kände mig, ingen som saknar en eller vet vad jag gjorde... Sjuk tanke, men här kämpar man dag ut och dag in med olika sorters bekymmer, för att vara en bra kollega, mamma, barn, vän och fru...men va fan gör väl det om hundra år? Inte ett skit!

Sådetså!



Kommentarer
Postat av: Anonym

If you think you are to small to make a differance...Try sleeping with a mosquito.

DALI LAMA



Kramar från kusin Sofia

2012-04-13 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0