Lyllos mig

Som är omringad av de bästa vänner man kan ha!! I dag har jag haft äran att träffa Helena inte mindre än två gånger! Vi käkade lunch tillsammans på dan, och nu på em/kväll åkte vi med barna för ett dopp i Bässe :)) även Helena tog ett dopp! Inte jag och Natta, vi myste i solen i stället :)

Nu är det bara en Joanna som jag inte träffat så mycket på slutet, annars är just nu vänhjärtat så gott som fyllt!

Önskar man hade lite mer tid, det finns ju vissa personer, speciella personer som har en speciell plats i mitt hjärta trots att vi nästan aldrig träffas, och ni vet vilka ni är! Eller hur!? :)

Nu ska jag blunda i halvtimme innan det är dags att skjutsa knatte till farmorn för övernattning, och jag till intronatt :)

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0