Pilla navel

Jaha, här sitter jag och bara väntar på att få hämta knatte, nu är det kört, nu är dagistiden förbi, lediga dagar mitt i veckan är ett minne blott!!

Ja, dagen började iaf med att jag hämtade en väldigt pirrig och förväntansfull Milo hos Mormorn för sin första dag på förskoleklass. Lämning gick jättebra, såg i hans ögon att han gärna velat att jag stannade en stund men det är nog bäst att bara lämna och gå, för bådas skull.. Nu vet jag att förskoleklass inte är samma sak som skola i sig, men dom har nu lämnat dagis och är i skolans lokaler, äter i skolans matsal och leker på skolgården, ALLTSÅ ett jättekliv i killens lilla liv..

Mammas stolthet <3 Fina, fina gosse <3


Kommentarer
Postat av: Jenny Johrin

Stora killen!

2012-08-22 @ 11:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0