Snabb resumé

Eftersom jag inte får nå mellanrum så kommer den där lilla perfektionisten fram och blogginläggen ser faan inte bra ut! Allt bara blir en ful textmassa ju!

Iaf så åkte vi iväg för att fira Sussa och Fredrik som blev man och fru förra helgen, bruden var vacker som en dag!! Hela dagen var perfekt, alla hade roligt, och maten var fantastisk!

Nu i veckan så åkte jag och Sussa med barnen på en Ålands kryssning med massor av barnkul. Milo sjöng karaoke inför stor publik och mitt stolhetshjärta var så stort att det höll på att explodera! Han var helt fantastiskt modig!! Bägge barnen hade en jättekul miniresa och jag och Sussa trivdes också som fisken!

Nu ska jag sova, och sova ska jag göra länge i morgon för i morgon natt så ska jag gå intro!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0