Tänker tillbaka

En gång för tusen (läs 6,5) år sedan hade Jag en bebis, världens sötaste bebis faktiskt. Jag var lyckligast i världen att få ha blivit mamma, bebisen var väldigt efterlängtad och redan älskad långt innan den låg i min mage. Jag hade förstått att inte ta det där för givet att kunna bli mamma, det ligger inte i min natut att kunna bli det. Så den dagen 25 Januari 2006 blev jag äntligen mamma, till det vackraste gossebarn världen skådat.
Bebistiden var fantastisk, en A bebis hade vi fått också!
 
DÅ tyckte vi att vi kämpat i åratal för att få vår vackra bebis men nu har vi faktiskt gjort det. Åratal.....
Vi kanske aldrig kommer få uppleva det magiska med att hålla sin bebis i famnen igen, viket får mig att bli väldigt känslofylld när jag tittar på dessa bilder, och nu speciellt när jag hör vår nu 6 åriga son vara ute och leka med en kompis.
 
Förstår ni hur fantastiskt det är att kunna få ett mirakel, eller tar ni det för givet!?
 
 
Visst finns mirakel, och för mig är det faktiskt du ♥♥

Kommentarer
Postat av: Jenny Johrin

Fina Milo och hans underbara föräldrar! Kramar till er!

2012-08-28 @ 14:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0